2014. november 18., kedd

Kettesben még az edzés is könnyebb



Most már azt mondhatom, hogy I. szinte állandó edzőtársam lett, néhány alkalmat kivéve, amikor későn ér haza a munkából, bár olyankor is előfordult már, hogy megcsinálta egyedül az edzést, mert én akkor már túl voltam rajta.
A lényeg a lényeg, hogy bizony szeretek vele edzeni, mert vannak gyakorlatok, amihez neki nagyobb az állóképessége, kitartása, hívjuk bárminek és így engem is húz magával, ha látom, hogy ő sem adja fel és küzd. Lehet, hogy ha egyedül csinálnám, már régen megálltam volna, ha csak néhány másodperc pihenőre is, de így nem teszem, mert motivál az, hogy ő is küzd! Mindezeken túl arról nem is beszélve, hogy legalább ilyen formán is minőségi időt töltünk együtt és közben az egészségünkért is teszünk!

Határozottan megerősödött bennem az a vélemény, hogy ha nem csinálja az ember az Insanity-t folyamatosan és 2-3 napnál több pihenőt hagy, még ha önhibáján kívül is, akkor bizony nagyon nehéz lesz a következő pár edzés, szinte minta előröl kezdenénk az egész programot. Tanulva a hibámból, 1-2 naptól több pihenőt nem szabad tartani!

Tegnap este jobban bírtam az edzést, mint eddig bármikor! A legnagyobb büszkeségem most éppen mégis az, hogy a fekvőtámaszom sokat fejlődött. 
ACardio Power&Resistance végén, amikor már igazán lóg a nyelved, levegőd pedig már rég nincs, záró gyakorlatként sorozatban 8 mély guggolás-8fekvőtámasz a feladat. Az Insanityben az egyik legtöbbeet elhangzó mondat a Don't compromise form for safety!. 


Ennek fényében úgy döntöttem, hogy én inkább lassan, de szabályosan csinálom a 8-8 gyakorlatot, még akkor is, ha ez a mennyiség rovására megy, de szerintem ez még mindig hatékonyabb, mint tartani a sebességet, és végig szabálytalanul, kapkodva végezni a gyakorlatokat. Ennek eredménye képen büszkén mondhatom, hogy még az edzés végén is tudok 8 teljesen szabályos fekvőtámaszt nyomni :).



Nincsenek megjegyzések: