2014. augusztus 5., kedd

Ajándék babalátogatóba - Babanapló




Ez az ajándék is a keresztfiunknak készült. Ennek az volt apropója, hogy én magam is szeretném majd egyszer megörökíteni egy napló formájában gyermeke(i)m első éveit. Sok könyvesboltot végigjártam, számtalan babanaplót végiglapoztam, de valahogy egyik sem volt olyan, ami nekem igazán tetszett volna, amiben minden jól össze van szedve. Ekkor határoztam el, hogy akkor majd én megalkotom a tökéleteset! :) Arról már nem is szeretnék szót ejteni, hogy milyen iszonyú drága mindegyik, ennek ellenére az általában cuki külső, gagyi belsőt takar.

Az enyémnek a külseje nem lett olyan csicsás, mint amit a boltokban lehet kapni, de szerintem összességében nagyon jól sikerült és funkcionalitását tekintve sokkal jobban használható, mint bolti társai. :)

Ízelítőnek pár oldal:








Nagyon szívesen csinálok bárkinek rendelésre, igény szerint akár más ötleteket is szívesen belerakok!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretném megkérdezni, hogy milyen kategóriák találhatóak a babanaplóba? És mennyibe kerül? Felvennéd velem a kapcsolatot.
barnucz.zita@siofokikonyvelo.hu vagy 30/3577497
Köszönöm.
Barnuczné Magyar Zita