2015. augusztus 6., csütörtök

Könyvajánló - Lesley Pearse: Hit

Ezt a könyvet sok évvel ezelőtt, egy 2+1-es akció keretében választottam +1-nek, és azóta a maga 864 oldalával hűséges porfogója a könyvespolcomnak. Nemrég aztán eljött az a pont, amikor úgy döntöttem, hogy nem kezdek el több sorozatot nézni, mert mindig függőséget kapok tőlük és túl sok időmet vesz el más dolgoktól és eldöntöttem, inkább olvasni fogok. Azt kell mondjam, hogy ezzel a könyvvel csöbörből vödörbe estem. Lebilincselő, fordulatos, meglepő és tanulságos. Mindenkinek csak ajánlani tudom, én imádtam!

Egy kis rövid tartalom:

Laura Brannigan szörnyű bűnt követett el. A bíróság életfogytiglanra ítélte legjobb barátnőjének meggyilkolásáért. Laura ártatlannak vallja magát, de már senki sem hisz neki, lassan ő is feladja a reményt... A hitet egy váratlanul felbukkanó levél és egy sosem múló szenvedély, Stuart adja vissza neki, aki nyomozásba kezd, hogy bebizonyítsa Laura ártatlanságát és leleplezze a valódi gyilkost. Azonban az egykori szerető egyre több titkot tud meg Laura sötét múltjáról, és már maga sem biztos abban, mire is keresi a választ.

Nincsenek megjegyzések: